vrijdag 9 januari 2015

Cowboy


Goedenmiddag,

Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. een verjaardagskaart die ik zelf van een hobbymaatje had ontvangen. Ik kreeg voor mijn verjaardag namelijk een super leuke kaart, waardoor ik erg geïnspireerd raakte. Ik heb de schets van de kaart ongeveer geprobeerd na te maken. Alleen sneed ik aan de verkeerde kant de hoekjes af, waardoor hij dus toch nog anders werd. Maar goed dat deert natuurlijk verder niet. Verder heb ik zoiezo een heel ander plaatje gebruikt en hele andere kleuren.
Maar het feit dat ik heel erg geïnspireerd raakte door een ontvangen kaartje vind ik al erg leuk.
Ik ben ook erg benieuwd of degene die mij zo geinspireerd heeft dit leest een doorheeft dat ik het over haar heb! ......! Bedankt!!!!!! ;-)



Groetjes, Suus

2 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. lekker stoer met cowboy Edwin.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Hoi Suus, jij bent lekker bezig! Alweer zo'n leuk kaartje! Ik vind hem enig! En ja, dat herken ik dat je inspiratie haalt uit gekrgeen kaartjes!
Groetjes,
GerJanne