zaterdag 10 januari 2015

Cowgirl

Goedemiddag,

Tja....na de cowboy moest er natuurlijk ook een cowgirl komen toch? Vinden jullie niet....en aangezien ik de laatste tijd toch weer lekker bezig ben met knutselen....gelijk maar even doorgegaan. Dit kaartje dus weer in dezelfde stijl als die van de cowboy van gisteren.



En ja...sorry maar ik krijg hem weer niet gedraaid....die computers...ik ben er ook niet zo handig mee.
Maar goed, dan maar even op de zijkant kijken! ;-)

Nou mijn volgende kaartje wordt een volledige Stampin Up variant! Zo fijn om met dat materiaal te werken, het combineert allemaal zo fijn! Heerlijk. Wel even lastig en wennen......want het is heel anders dan mijn kaartjes van nu. Dus ik zou zeggen neem morgen weer een kijkje op mijn blog, want ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Suus

3 opmerkingen:

Renate zei

Goh, goed bezig, Suus! Je goede voornemens zijn nog niet de eerste week gestrand zoals bij vele mensen....

Groetjes, Renate

GerJanne zei

Heel leuk kaartje zeg! En jij bent echt op dreef!
Ik kom morgen kijken, hoor!
Groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Prachtige kaart.
Groetjes, Anja