zondag 4 januari 2015

Doe-het-zelf Verjaardagskaart

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen 31 december was ik jarig. En nou heb ik samen met mijn hobbymaatje Marja Nuis de traditie om elkaar met onze verjaardagen een kaart + extra te sturen.
Wij sturen elkaar een een kaartje voor de verjaardag, en doen daar vaak een klein extraatje bij, Dit kunnen wat stempelafdrukjes zijn, wat uitgestanste of uitgeponste dingetjes, of nouja....zolang het maar met knutselen te maken heeft. Dus altijd erg leuk en een feest om de enveloppe open te maken.

Dit keer had Marja mij een doe het zelf kaart gestuurd. Oftewel......ze stuurde mij een hele leuke zelfgemaakte workshop om een kaart te maken, met de daarbij benodigde materialen. Ik moest er alleen zelf een plaatje bij doen.
Ik zeg...dit klinkt als een leuke opdracht toch.....ben benieuwd naar wat jullie van het resultaat vinden.



Helaas staat de middelste foto op zijn kop....grr...maar dat krijg ik nu even niet goed....hmm tja....dat was dus ook alweer waarom ik een hekel had aan bloggen.....al dat gedoe....nou hoop dat jullie het toch kunnen zien ondanks dat hij op zijn kop staat. Ik heb de smaak van het knutselen weer lekker te pakken, dus ik ga zo weer lekker aan de freubel.

Ik had nog een andere leuke verjaardagskaart gehad, en de schets van die kaart ga ik nu gebruiken om daar mijn eigen variant op te maken. Of te wel ik ben weer lekker geinspireerd!!!


En Marja, nog heel erg bedankt voor deze leuke uitdaging!!! De pasteltinten op de scrappapiertjes dat was niet helemaal mijn ding, ik kies zelf meestal voor fellere kleuren. Dus ik werd lekker uit me comfortzone gehaald, door hier een leuke kaart mee te maken! Erg leuk!!!! Dankjewel!

Groetjes Suus

3 opmerkingen:

Marja zei

Graag gedaan meis, ik vind de kaart super geworden!

Renate zei

Nou, hij is goed gelukt hoor! Op z'n kop of niet......leuk!

Groetjes, Renate

GerJanne zei

Hoi Suus,
het is een enige kaart geworden! Superleuk model ne heel vrolijk!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En je niet laten ontmoedigen door een foto die op de kop staat hoor. Veel mensen hebben een mobiel of tablet, die draaien het zo even om!
Groetjes,
GerJanne