vrijdag 30 januari 2015

Even iets anders.....

Dit keer wil ik jullie eventjes iets anders laten zien. Iets wat ik een hele tijd geleden al gemaakt heb. Vorige jaar ergens rond September heb ik een Stampin up party gegeven (verzorgd door Caro) bij mij thuis. Voor al mijn gasten had ik een klein presentje neergezet (doosje met waxine lichtje). Hier heb ik helaas geen foto van. Ook had ik voor iedereen een flesje water neergezet. Maar gewoon een simpel flesje water vond ik niet leuk, dus heb ik de flesjes even opgeleukt.


En dit zijn ze geworden. Voornamelijk gemaakt met de stempelset Sea Street, die vond ik namelijk wel toepasselijk bij het water.
Op deze manier was de tafel gelijk gezellig bij binnenkomst. Dit ziet er toch vrolijk uit!!!

Groetjes Suus

2 opmerkingen:

Renate zei

Was een leuke verrassing! Super leuk gemaakt.

Groetjes, Renate

GerJanne zei

Heel leuk zeg! Zo tover je een eenvoudig flesje water om in een leuk cadeautje.