dinsdag 6 januari 2015

Geboorte Jongen

Goedenavond,

Nou het afgelopen weekend ben ik lekker aan het freubelen geweest. De komende dagen hoop ik jullie daarvan wat te kunnen laten zien (even kijken of het instellen van berichten op me blog lukt).
Ik heb namelijk niet iedere dag veel tijd om te bloggen, dus even kijken of het lukt om berichtjes in te stellen die dan later geplaatst worden.

Maar goed vanavond de eerste....een geboortekaartje. Ik heb er meestal wel een paar op voorraad, maar op het moment heb ik eigenlijk alleen maar geboorte kaartjes voor een meisje op voorraad. En ja, altijd makkelijk om wat op voorraad te hebben.

Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen.


De foto is niet helemaal top, maar ik hoop dat jullie het toch een beetje kunnen zien. In het echt is het echt een plaatje! Al zeg ik het zelf hahahahaha.

Groetjes Suus

1 opmerking:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja