woensdag 7 januari 2015

Knutsels en Kadootjes Challenge # Januari Zilver

En nog maar eentje.....we zijn nu toch bezig!!!!
Was zo lekker in de mood, dus nog maar gelijk een geboorte kaartje voor een jongen gemaakt.
Hoe vinden jullie deze???


Ook hier is de foto niet echt denderend....maar ja gemaakt met mijn mobiel en het was al avond, dus het licht was niet echt top. Zal volgende keer maar foto's maken bij daglicht.

Nou was ik al van plan om mee te doen met de challenge bij knutsels en kadootjes.
Dus er stond al op mijn lijstje dan ik een kaart moest gaan maken met zilver. Want dat is op dit moment bij hun de opdracht.
Had ik toch even helemaal niet nagedacht...ik had namelijk net deze kaart gemaakt. Gelukkig maakte GerJanne mij er attent op.
Maar natuurlijk ga ik proberen om er nog eentje te maken.

Met dit kaartje wil ik dus graag meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
Challenge 1 http://www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/01/uitslag-en-de-1e-challenge-van-2015.html


Groetjes Suus

5 opmerkingen:

Renate zei

Ze zijn allebei schitterend, Suus!

Groetjes, Renate

GerJanne zei

Hoi Suus, je kunt met deze kaart meedoen bij Knutsels en Kadootjes. We vragen zilver op je kaart. Deze is mooi!!
Groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Leuk en lief plaatje.
Groetjes, Anja

Monique zei

Bij deze bedankt voor je deelname bij K&K. Het is een prachtig kaartje.
Groetjes Monique DT K&K

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi gebortekaartje heb je gemaakt, leuk ook met de zilveren elementen. Leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid