donderdag 1 januari 2015

Nieuw Jaar, Goede Voornemens!!

Goedendag allemaal,

Vandaag een nieuw jaar, en nieuwe voornemens!
Nouja....eigenlijk ben ik nooit zo van de goede voornemens, omdat er vaak weinig van terecht komt. Maar voor mijn hobby een uitzondering.
Ik heb namelijk besloten om mee te doen met het nieuwe project van Caro en Inge. Dit project gaat 5 januari van start en heet You Can Create It.
Ik zeg.....helemaal SUper leuk!!! En zeker voor de fans van Stampin Up, waar ik er een van ben. Stampin Up is het afgelopen jaar echt helemaal mijn merk geworden.
Maar om even terug te komen op You Can Create It......je leest er meer over op:
Caroos Blog of op Inge's Blog. of gewoon even op het You Can Create It logo klikken op mijn blog.
Mijn goede voornemen is om dit jaar wat vaker te bloggen....niet dagelijks....maar ik hoop dat ik hier wat meer van mijn creaties gemaakt met o.a. Stampin Up producten kan laten zien.
Verder wil ik natuurlijk iedereen nog het allerbeste wensen voor het komende jaar!!! En hoop ik ook jullie blogs vaker te kunnen bezoeken.

Groetjes Suus

1 opmerking:

GerJanne zei

Hoi Suus,
dat is en heel leuk voornemen en misschien voor jou ook een stok achter de deur? Ik heb eens gekeken en ik heb me opgegeven. Leuk zeg! Dank voor de tip! EN voor jou ook een hele gezond en goed jaar!
GerJanne