zondag 11 januari 2015

Stampin Up Bloemenkaart

Jaja zoals belooft vandaag een kaartje volledig gemaakt met SU spulletjes. Heerlijk om mee te werken, en dat doe ik nog te weinig. Het is toch een hele andere stijl van kaarten maken, hoe leuk ook, wel even wennen. Kortom...ik moet het dus gewoon vaker doen, dan krijg ik het vanzelf onder de knie.....zo is dat met fietsen toch ook.....als je maar veel oefent lukt het vanzelf.

Dit kaartje mag er wel wezen, maar ben er zelf nog niet helemaal tevreden over.....heb het gevoel dat ik wat mis....ben daarom dus ook heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Voor dit kaartje was ik geïnspireerd geraakt door een schets die ik op het blog van Caro zag staan.
Dit is de link naar haar blogberichtje.
http://carooskaartjes.blogspot.nl/2015/01/stampin-up-stamping-and-blogging-nieuwe.html

En dit is mijn kaartje:


De kleuren die ik gebruikt heb zijn: Old Olive en Rich Razzleberry. En natuurlijk gewoon wit.

Hier wordt je toch vrolijk van?? Heerlijk vrolijke kleuren en zo fijn dat alles zo lekker combineert! Alleen blijf ik het gevoel houden dat ik nog wat mis...........hmm.........

Nou even wat anders.....de afgelopen week het ik de blog berichtjes vaar vooruit gepland....omdat ik niet iedere dag op blogs zit, maar het toch ook wel weer leuk vind om mijn kaartjes te laten zien.
Dit wil ik de komende tijd proberen te blijven doen....berichtjes vooruit plannen en dan liefst iedere dag of om de dag een berichtje plaatsen.
Ook probeer ik regelmatig bij jullie te gaan kijken op jullie blogs. Het afgelopen jaar het ik dat niet zo veel gedaan, maar ik merk dat ik het toch wel erg leuk vind!

Groetjes Suus

2 opmerkingen:

Renate zei

Ik zou zeggen, niks meer aan doen....is een prima kaart toch? Echt SU....

Groetjes, Renate

GerJanne zei

Hoi Suus,
ik vind het een heel leuk kaartje! Misschien had ik de vlaggetjes wat naar onderen geplakt. In elk geval de groene. Dan komen ze beter uit.
Vooruit plannen is heel leuk en handig. Maar vergeet inderdaad niet zelf ook te bloggen, anders lopen de bezoekjes aan je eigen blog heel erg terug hoor. En dat is natuurlijk ook logisch.
Groetjes,
GerJanne