donderdag 8 januari 2015

Stampin Up Mannenkaart

Dit keer weer een kaartje gemaakt met Stampin Up materialen. Oh wat vind ik het fijn om daarmee te werken! Helemaal leuk en alles past ook zo goed bij elkaar.
Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de kleuren Night of Navy en Coastal Cabana. Een fijne kleurencombinatie voor een mannenkaart dacht ik zo.
Verder heb ik van Stampin Up gebruik gemaakt van een al wat oudere stempel set Best Dad Ever. Dit was voor mij het allereerste artikel wat ik ooit aanschafte van Stampin Up. De stropdassen stempel vond en vind ik nog steeds super gaaf.
De stropdassen op de achtergrond die heb ik gestempeld via een mal van Joy. Ik vond dit wel erg leuk combineren. Of vinden jullie het te veel stropdassen nu??? Kan nog net dacht ik zelf. Ben benieuwd wat jullie vinden.
En verder heb ik touw gebruikt om het geheel een stoer uiterlijk te geven. Dit had ik eerder gezien op kaarten bij anderen en vond ik er wel heel cool uitzien.

Groetjes Suus




1 opmerking:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren en gave stempel.
Groetjes, Anja