zondag 25 januari 2015

Stoer Kereltje

Goedemiddag allemaal,

Hier weer een kaartje van mij.
En goed nieuws...ik ben weer helemaal beter, afgelopen vrijdag en zaterdag alweer wezen werken. De pijn is over, maar ik hoor nog niet alles. Gelukkig gaat het iedere dag ietsjes beter!!

Ik had nog een geboorte kaartje gemaakt voor een stoer kereltje. Dit model kaartje vind ik zo gaaf! Deze zullen jullie dus nog wel vaker voorbij zien komen. Dit keer heb ik gekozen voor een jongens geboorte kaartje. Weer even de voorraad aanvullen!



Groetjes Suus

3 opmerkingen:

Renate zei

Wat een leukerd, Suus. Lekker vlot kaartje. En goed te horen dat je weer opgeknapt bent!

Groetjes, Renate

ANJA 3D zei

Schitterende baby kaart. Met moou papier en kleuren.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Leuk kaartje!! Best een gepuzzel denk ik met de stukje papier zo?
En zeker handig voor de voorraad!
Groetjes,
GerJanne