woensdag 14 januari 2015

Su-per Challenge #71 Kleurenchallenge

Nou dit kaartje daar was ik mee begonnen voordat ik ziek werd. Ik had alles al netjes bij elkaar gezocht, stempelset, cardstock, design papier, inkt enz. En tja, toen werd ik ziek en is dus alles blijven liggen.

Ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge bij Su-per Challenges.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/

De opdracht hier is om een kaartje te maken met de volgende kleuren:
Bermuda Bay
Blushing Bride
Crumb Cake

Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Flower Patch. Deze heb ik gestempeld in de kleuren Bermuda Bay en Crumb Cake, omdat ik helaas geen inkt heb in de kleur Blushing Bride.
Gelukkig had ik wel design papier liggen in de kleur Blushing Bride.
Cardstock had ik alleen in de kleur Bermuda Bay. Het andere cardstock is gewoon van een ander merk, een licht roze die heel erg in de buurt kwam (lijkt op de foto veel donkerder van kleur dan het design papier, maar in het echt is het bijna hetzelfde) en kraft papier wat ik nog had kwam het meest in de buurt van Crumb Cake.

Het was voor mij echt een uitdaging deze kleurencombinatie, maar ik vind hem leuk!!! Een mooi zacht kaartje is het geworden toch? (al zeg ik het zelf)


Nou, nu nog hopen dat ik gauw beter ben! Momenteel aan de antibiotica en het gaat nu langzaam aan vooruit, maar nog steeds wel pijn. Hopen dat het gauw over is dus.

Groetjes Suus

4 opmerkingen:

Renate zei

Leuke kaart. Lieve kleuren voor het voorjaar!

Groetjes, Renate

Cynthia van der Wilk zei

Leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de SU-per challenges.

Krista Driessen zei

Schattig kaartje Suus ! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

Linda van Wely zei

Een heel mooi, lief kaartje geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!