donderdag 15 januari 2015

Su-per challenge #71 Kleurenchallenge nog eentje dan...

Nou het gaat gelukkig alweer ietsjes beter met me. Vandaag iets meer fut om wat te doen, maar nog wel pijn. Dus steeds even wat doen en dan weer even op de bank liggen, zitten, hangen.

 Dus heb ik tussendoor een kaartje gemaakt. En ja....ik vond de kleurenuitdaging bij Su-per challenges zo gaaf, dat ik er nog maar eentje heb gemaakt met deze kleurencombinatie.

Met dit kaartje wil ik ook weer meedoen bij Su-per Challenges.
Dit is de link naar de challenge.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/2015/01/challenge-71-kleurenchallenge.html

En dit is mijn kaartje.


Voor dit kaartje was ik geïnspireerd tijdens de SU bloghop nieuwe voorjaarscatalogus door Ilse.
Haar blog is: http://ilsevvliet.blogspot.nl/
Haar kaartje met dat super leuke achtergrondje gemaakt van verschillende stukjes schuin design papier sprak mij erg aan, maar ik had geen flauw idee hoe ik dat nou moest maken....ik zat al heel moeilijk te denken om alles uit te gaan meten enz. maar dat zag ik niet echt zitten.
Gelukkig was Ilse zo lief om mij te mailen, en ze stuurde mij de link van een You Tube filmpje.
Deze link wil ik jullie natuurlijk ook niet onthouden, want het is zo'n gaaf achtergrondje (vind ik) ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=S646rEWEmzc

Natuurlijk heb ik er mijn eigen draai aan gegeven, en de kleuren van de challenge gebruikt.
Al het papier is van Stampin Up, alleen het kraft cardstock is van een ander merk. De stempel komt uit een al wat oudere stempelset van SU waar ik op dit moment even de naam niet van weet. De hartjes zijn een pons uit het Itty Bitty Punch Pack. Dit zijn 3 hele kleine lieve schattige ponsjes, waar het hartje er een van is.

Ik ben erg benieuwd naar wat jullie van dit kaartje vinden, en ik lees jullie reacties met veel plezier!

Groetjes Suus








5 opmerkingen:

Ilse van Vliet zei

Hallo Susan, is erg leuk geworden. Vind het ook erg leuk dat je naar mijn blog linkt; ontzettend bedankt.

Knutsel ze!

Groetjes,
Ilse

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Met hele mooie kleuren en details. Heel gaaf.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Hoi Suus, ik vind je kaart heel gaaf! mooi al die schuine vlakjes!
Groetjes,GerJanne

Krista Driessen zei

Wat een leuk kaartje Suus !! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

Linda van Wely zei

Wat een leuke, speelse kaart is het geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!