dinsdag 20 januari 2015

Su-per Challenges #72 Schets nog eentje dan...

Ja ik vind de schets bij de Su-per challenges echt helemaal leuk! Eerst wist ik niet zo heel goed wat ik ermee moest maken, dus heb ik er de eerste keer een kerstkaart van gemaakt. En na deze kerstkaart, vond ik het eigenlijk wel fijn om met de schets te werken, dus wilde ik er ook graag een heel vrolijk kaartje mee maken in de kleuren geel en oranje.
Ik heb daarom gekozen voor de kleuren Daffodil Delight en Pumpkin Pie. Ja ik ben wat dat betreft echt een fan van de Brights. Heerlijk al die felle kleurtjes, dat is echt wel mijn ding!

Verder heb ik gebruik gemaakt van de stempelsets Tea Shoppe (kopje) en Best Dad Ever (tekst). Beide al wat oudere stempelsets, maar ze blijven zo leuk.

En ook het papier en design papier zijn van Stampin Up.

Alleen de plakpareltjes die zijn gewoon van de Kruidvat, want daar heb ik nog niks van van het merk Stampin Up. Komt vast nog wel een keer.


Met dit kaartje wil ik ook weer meedoen aan de challenge bij Su-per Challenges.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/

Groetjes Suus

3 opmerkingen:

Renate zei

Ik had je kopje nog nooit gezien! Suoer leuk, ook Arlette vindt hem mooi.

Groetjes, Renate

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt, met mooi kleuren en Stempels.
Groetjes, Anja

Linda van Wely zei

Wat een ontzettend leuke kaart is het geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenge!