zondag 18 januari 2015

Su-per challenges #72 Schets

Helemaal leuk de uitdagingen bij Su-per challenges.

Dit keer was de opdracht om een kaart te maken n.a.v. een schets.
Wat een prachtige voorbeelden waren er weer gemaakt door het design team.
Mijn kaartje is voornamelijk geïnspireerd op het voorbeeld van Gonny. Zij had in haar voorbeeld kaart ook de Hardwood stempel gebruikt. Dat vond ik erg mooi, en daar wilde ik graag ook wat mee doen, dus vanuit die basis ben ik begonnen.
Zelf heb ik er een kerstkaartje van gemaakt want ja die voorraad moet ook weer aangevuld worden.
Ik heb gekozen voor een witte basiskaart. Hierop heb ik de Hardwood stempel afgedrukt met Crumb Cake Inkt.
De tekst Merry Christmas komt uit een wat oudere set van SU, en de kerstboom komt uit de set Festival of Trees. Beide zijn gestempeld in de kleur Old Olive. En verder heb ik nog Kraft papier gebruikt op mijn kaart.
Deze kleurencombinatie vond ik verrassend mooi voor een kerstkaart. Meestal pak ik daar toch vaak de kleuren groen en rood voor, en dit is weer eens wat anders. Ben weer erg nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden!


Met deze kaart doe ik dus mee aan de uitdaging bij Su-per Challenges. Nemen jullie daar ook eens een kijkje, erg leuke uitdagingen!

Groetjes Suus

8 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooi kleuren, details en Leuke stempels.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Suus. Die stempel is echt geweldig!
Groetjes,
GerJanne

Lenie zei

Wat een mooie kerst kaart.
groeten Lenie

Krista Driessen zei

Die is ook leuk !

Linda van Wely zei

Prachtige kaart geworden! Bedankt weer voor het meedoen bij SU-per Challenge!

Jolan Meurs/Creations by Jolan zei

Wat een leuke uitwerking van de sketch.. Bedankt voor het mee doen

Gonny van der Ruijt zei

Crubcake op wit geeft ook een prachtig resultaat. Leuke kerstkaart en inderdaad hoeft het niet allemaal rood en groen te zijn. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Erna Logtenberg zei

mooie kaart heb je gemaakt!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna