donderdag 29 januari 2015

Su-per Challenges #73 Case It...... nog eentje......

Jaja ik vind de uitdagingen bij Su-per Challenges echt helemaal super. Ik probeer iedere week met twee kaartjes mee te doen. Dus bij deze mijn tweede kaartje van challenge 73 Case It.

Voor dit kaartje heb ik gekozen voor dezelfde stempelset Flower Patch.
Verder heb ik gebruik gemaakt van het super mooie design papier uit de sale a bration folder. Dit is het Best Year Ever Designers Series Paper.
Als basiskaart heb ik papier gebruikt in de kleur Coastal Cabana.
Het label heb ik gemaakt met de labelpons van Su waar ik de naam even niet meer van weet.
En toen ben ik lekker aan de slag gegaan met de Decorative Masks met de sterretjes. Helemaal leuk. Ik heb het wat rustig gehouden door dezelfde kleur papier en dezelfde inkt te gebruiken voor de sterretjes. Het design papier is al druk genoeg.

Deze is weer heel anders dan de vorige! Door de uitdagingen merk ik dat ik meer met mijn SU spullen ga doen, en dat ik het steeds leuker ga vinden. Door de uitdagingen merk je ook goed hoe veelzijdig de stempelsets zijn. En alles combineert ook zo lekker goed!!!

Ik zeg.....weer sparen omdat er nog zoveel leuke SU spulletjes op mijn verlanglijstje staan!!!


Groetjes Suus

6 opmerkingen:

Marjan zei

Leuke kaartjes weer Suus !

ANJA 3D zei

Schitterende kaart, Suus. Mooi kleuren en een prachtige label met bloem
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Heel leuk kaartje Suus! EN ik heb dat, net als jij schreef, nu. Drukke dag en na 21.00 uur geen puf om te knutselen. Dan even de blogronde: zo inspirerend! EN genieten van de reacties bij mijn kerstkaartje van vanmorgen.
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Deze is ook weer su-per! Leuk hoor, dat je weer lekker aan de knutsel bent!

Groetjes, Renate

Gonny van der Ruijt zei

Wat een heerlijke kleurtjes bij elkaar. Super leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.

Mariska van der Linde zei

Mooi zeg! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij SU-per Challenges!
Groetjes,
Mariska