maandag 26 januari 2015

Su-per Challenges #73 Case It

Jaja, vandaag nog een blogpost van mij. Dus mocht je mijn andere berichtje van vandaag nog niet hebben gelezen, scrol dan even naar beneden.

Het afgelopen weekend ben ik heerlijk bezig geweest met kaartjes maken. Ook dit keer heb ik weer meegedaan aan de challenge bij Su-per Challenges.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/

De uitdaging hier is om een kaart de Casen. Nou ik had er nog nooit van gehoord, maar begreep dus dat het de bedoeling is om een kaartje te maken geinspireerd op de voorbeeld kaart.
Zo kun je dus kiezen voor dezelfde stempelset, dezelfde kleuren, dezelfde schets enz. en er dan je eigen project mee te maken.

Ik heb afgelopen weekend twee kaartjes voor deze uitdaging gemaakt. Vandaag toon ik jullie de eerste. Die andere komt later in de week.

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van dezelfde stempelset en dezelfde schets. Alleen het voorbeeld kaartje was heel erg kleurrijk, en ik heb mezelf uitgedaagd in de neutrale kleuren.

Ik heb gekozen voor Crumb Cake en Whisperer White. Normaal ben ik ook wel van de felle kleuren, maar pas heb ik echt helemaal de kleur Crumb Cake ontdekt en wat een gave creaties je daarmee kunt maken. De uitdaging lag hem dus ook echt in het niet gebruiken van een felle kleur erbij, maar pure alleen deze neutrale kleur!


Door een beetje te spelen met de inkt, krijg je lichter en donkerder effect. Bij de lichte bloemen deed ik namelijk eerst even op een klad papiertje stempelen, en daarna werd hij dan zoals ik hem hebben wilde.
Ik vind het zelf een stijlvol, neutraal kaartje geworden, en dat was ook mijn bedoeling.

Voor het volgende kaartje, wat ik jullie van de week laat zien, heb ik het over een totaal andere boeg gegooid, dan bij dit kaartje. Ik heb bij mijn volgende kaartje wel gekozen voor dezelfde stempelset, maar dan in vrolijke kleuren en een heel ander soort kaart.
Ik hoop dat ik jullie nieuwsgierig heb gemaakt om mijn blog te blijven volgen, en dat jullie gauw weer een kijkje komen nemen op mijn blog!

Tot gauw,

Groetjes Suus

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi hoi,
dit is een prachtig kaart zeg! Ik vind het heel mooi in deze naturel kleuren! Wat minder fleurig dan met kleuren maar zeker niet minder mooi!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Mooi zeg! Je hebt die felle kleuren ook helemaal niet nodig!

Groetjes, Renate

Girafje24 zei

Erg mooi kaartje zeg. Hou wel van deze rustige kleurencombinatie.
Groetjes Linda

ANJA 3D zei

2 schitterende kaarten. Heel mooi gemaakt.
Groetjes, Anja

Gonny van der Ruijt zei

O wow, deze is ook prachtig. Bedankt voor het laten zien.

Mariska van der Linde zei

Helemaal leuk "gelift"!!! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij SU-per Challenges!
Groetjes,
Mariska