maandag 26 januari 2015

Uitdaging Januari Scrap My Dream

Goedenavond,

Vanavond weer een kaartje van mij. Dit keer heb ik me laten inspireren door een schets.
Via de site van Dieke kwam ik terecht op het blog van  Scrap my dream.
Hier zag ik dat ze in de oneven maanden een uitdaging hebben en in de even maanden een thema.
Deze maand is het een oneven maand, dus ik ben eens gaan kijken bij hun uitdaging. Hier stond een super leuke schets en me handen begonnen daarom direct te jeuken om hier heerlijk mee aan de slag te gaan.
De laatste tijd ben ik ook weer veel in de weer met mijn spullen van het merk Stampin Up. Zo fijn om met die materialen te werken. Dus ook voor dit kaartje gekozen voor een hoog SU gehalte.


Voor dit kaartje heb ik gekozen voor de kleuren Night of Navy, Coastal Cabana en Crumb Cake.
De stempelsets die ik gebruikt heb zijn Banner Blast, Best Dad Ever en Hardwood.
Ik ben begonnen met een gewone simpele witte basiskaart, met daarop een stukje kraft karton en een design papiertje van SU. Van daaruit ben ik verder gaan werken volgens de schets van Scrap my Dream.
Om direct bij de schets te komen klik dan op de volgende link.
http://www.scrapmydream.blogspot.nl/2014/12/uitdaging-januari-2015.html
Het touw is gewoon een simpel stukje touw uit mijn voorraad. Dit vond ik het kaartje net een wat speelser effect geven, eigenlijk wel grappig, al had het misschien iets minder gemogen.

Ben zoals altijd natuurlijk weer erg benieuwd naar wat jullie van mijn kaartje vinden. Ik lees jullie reacties altijd met heel erg veel plezier!

Ik ga deze kaart zo ook inzenden voor de uitdaging bij Scrap My Dream. Nu zag ik dat je daar ook een leuke prijs kunt winnen, namelijk de Sale-a-bration en Spring/Summer catalogus van Stampin Up. Nou doe ik niet om die reden mee, want deze super gave catalogus vol super leuke ideeen heb ik als fan van SU natuurlijk al. Ik doe mee omdat ik de schets heel erg gaaf vind!! Maar ik hoop dat jullie ook allemaal meedoen bij deze leuke uitdaging! Super gave schets, en SUper gave prijs die er te winnen is!

Groetjes Suus








2 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Suus,
wat een prachtige kart heb je gemaakt! Heel leuk met die stropdassen.
En je bent mooi op tijd voor vaderdag..
GerJanne

Linda van der Velden zei

Gave kaart!