maandag 12 januari 2015

Ziek

Ja was ik afgelopen week zo lekker bezig met kaartjes....nu zijn ze even op. Sinds afgelopen donderdagavond ben ik namelijk al ziek. Gigantische oorpijn en een loopoor. Dus jullie begrijpen, geen fut om kaartjes te maken. Ik slaap zeer slecht en verder hang ik een beetje op de bank.
(nu ik dit schrijf is het zondagochtend 6 uur) Maar ik heb nog een kaartje klaarstaan dus die komt er in de loop van de dag wel op. En dan plan ik dit berichtje in voor morgen (maandag).
Ik ben dus niet gestopt met mijn goede voornemen, maar het gaat nu gewoon even niet.
Komende dagen dus even geen kaartjes van mij. Hopelijk komen die snel weer.

Groetjes Suus

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Beterschap Suus!
Kalm aan, wij lopen niet weg!
GerJanne

Renate zei

Beterschap en ik hoop dat je snel van je pijn af bent!

Groetjes, Renate

ANJA 3D zei

Beterschap
Groetjes, Anja