donderdag 26 februari 2015

59 Jaar Getrouwd #AnMa Creatief Feest

Goeiemorgen allemaal,

Afgelopen maandag waren de opa en oma van mijn vriend 59 jaar getrouwd. Wij zijn de zondag ervoor even een bakkie wezen doen en een broodje wezen eten.
En ja....als je hobby dan het maken van kaartjes is, dan hoort er natuurlijk bij zo'n gelegenheid een leuk kaartje.
Oma maakt zelf ook kaartjes, en vind het dus ook erg leuk om een zelfgemaakt kaartje te ontvangen.
Dus natuurlijk heb ik voor deze speciale gelegenheid een speciaal kaartje gemaakt.


Iedereen weer een fijne dag gewenst!!!
En bedankt voor jullie leuke berichtjes onder mijn blogberichten, ik lees ze met plezier!!!

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge bij AnMa Creatief.
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/
Hier is het thema deze maand: Feest.
Nou....59 jaar getrouwd is wel een feestje waard!!!

Groetjes Suus

8 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

HARTstikke mooi, met liefde gemaakt...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Renate zei

Je kaart is SUper, Suus. Opa en oma waren er vast heel blij mee. Ook je andere kaartjes zijn weer erg mooi geworden. Ik lag nog wat achter met alles bekijken!

Groetjes, Renate

Monique zei

Wat een prachtige kaart! Zo mooi ook met die veren.
Groetjes Monique

jackelien zei

Wat een mooie kaart.
Die veren zijn zo mooi.
Liefs Jackelien

Hermien zei

Mooi kaartje voor de gelegenheid en 59 jaar getrouwd hoe mooi is dat?

groetjes hermien

Chantal zei

Hoi Suus wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je (schoon)oma! De veren zijn een ontzettend leuk detail en de materialen die je hebt gebruikt zijn super :) Hier was zij vast heel blij mee!
Groetjes Chantal

Linda van der Velden zei

Mooie kaart! En wow 59 jaar!

Helen zei

Prachtig kaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen