vrijdag 13 februari 2015

Condoleance kaart

Dit keer een kaart die ik liever niet al te vaak maak.....maar helaas soms ook nodig zijn. En dan is het wel fijn om in ieder geval wat op voorraad te hebben. Dus bij deze weer eentje voor de voorraad.

Ik heb er dit keer voor gekozen om weer eens een keer mijn borduurspullen uit de kast te pakken en hiermee aan de slag te gaan. Ik hou zelf vaak niet echt zo van een kruis op dit soort kaartjes, maar dit borduurpatroontje heeft nou eenmaal een kruis en wilde ik toch graag wel een keer maken.


Ik heb gekozen voor de kleur kraft omdat dit dan toch een wat zachtere uitstraling geeft. Zwart is vaak ook weer zo hard, al kan dat soms ook heel stijlvol zijn. Deze keer gekozen voor kraft. De tekst is een stempel die ik eens een keer op een beurs gekocht heb.

Ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Groetjes Suus

1 opmerking:

Renate zei

Een mooie, stijlvolle kaart.

Groetjes, Renate