maandag 2 februari 2015

En weer eentje met Sea Street

Jaja...nog maar weer eens eentje met de stempelset Sea Street. Ik blijf het een leuke set vinden. En in combinatie met het papier wat ook weer zo fijn combineert.....helemaal leuk!
Jullie zullen nu vast wel in de gaten hebben dat ik echt helemaal fan ben van Stampin Up!!! ;-)



De lintjes heb ik bewust wat langer gehouden, omdat je deze weer moet openen om de kaart te kunnen schrijven. En om daarna het lint weer te kunnen strikken is het wel makkelijker als het wat langer is. Dan knip ik het daarna meestal mooi op maat.
Bij deze kaart heb ik ook weer mijn scalloped tag topper punch gebruikt.....die blijft ook echt leuk, vinden jullie niet?

Groetjes Suus

2 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. leuke stempels.
Groetjes, Anja

Hermien zei

Wat een leuk kaartje, geweldig mooi spul Su.

groetjes Hermien