maandag 16 februari 2015

Geboortekaartje Jongen

Jaja...vandaag weer het zelfde enveloppe modelletje, maar dit keer voor een andere gelegenheid. Ook de geboortekaartjes moeten tenslotte weer eens aangevuld worden.
Aangezien ik de laatste tijd weer lekker bezig ben met kaartjes maken, probeer ik ook wel voor diverse gelegenheden kaartjes te maken. En zo dus ook voor een geboorte.
Vandaag die voor een jongetje:


En jullie raden het dan denk vast al wel......morgen laat ik jullie de variant zien voor een meisje! ;-)


Groetjes Suus

6 opmerkingen:

Renate zei

Deze is schattig, Suus. Ben benieuwd naar je meidenkaart morgen!

Groetjes, Renate

Chantal zei

Oh Suus deze is leuk!!! Het model is echt ontzettend leuk en dat plaatje ... te cute gewoon! Je hebt 'm ook weer heel mooi 3D verwerkt :) Ik verheug mij op je meisjeskaart morgen ;)
Groetjes Chantal

Karin zei

Hoi Suus,
Op het blog van GerJanne zag ik je naam en ben even komen kijken. Héél leuk en schattig geboortekaartje heb je gemaakt! Ben meteen ook volger geworden.
Groetjes, Karin

Gaby Dierx zei

Leuk idee, heel schattig!!!
Creatieve groetjes, Gaby
PS: ik ben je nieuwe volger...:-)

ANJA 3D zei

Schitterende baby kaart, Suus. en het model is erg leuk. Zo vind ik je vorige kaart ook prachtige.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Ha die Suus, dit is een leuk jongens kaartje! Enig het model in een andere variant!
Groetjes,
GerJanne