dinsdag 17 februari 2015

Geboortekaartje Meisje

En jawel....hier is hij dan.....de variant van een geboortekaartje voor een meisje!!!


En het is weer een enveloppe kaartje geworden! Sorry ik kan het niet laten maar ik blijf hem gewoon echt zo leuk vinden dit modelletje.
Worden jullie hem al zat?? Of mag ik nog wel een paar kaartjes plaatsen met dit modelletje.....ik heb er namelijk nog een paar klaar staan.

Ook wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten!!!
Miranda en Karin, ik ben al even bij jullie op jullie blog wezen spieken, en natuurlijk ook volger geworden. Helaas nog eventjes geen tijd om reacties achter te laten.....want ik moet zo werken. Hopelijk heb ik vanavond wat blog tijd....maar deze week helaas een erg drukke week.
Gaby ook ben ik natuurlijk even bij jou wezen kijken, maar ik zag dat jij geen blog hebt, maar iets van google.....uhm....daar snap ik niks van dus ik weet nog even niet hoe ik dat moet volgen.....moet ik even wat meer tijd hebben om me daarin te verdiepen....maar heb het even opgeslagen in me favouriten, zodat ik zeker zeer binnenkort weer even een kijkje kan nemen.

Voor nu....gauw opschieten en naar me werk! (op het moment dat dit bericht geplaatst wordt ben ik allang aan het werk hoor! hahahah

Groetjes Suus

5 opmerkingen:

Renate zei

Deze is ook weer super, Suus! Ik blijf hem ook leuk vinden!

Groetjes, Renate

Chantal zei

Hoi Suus ja deze is ook leuk! Heel lief en mooie kleuren :) Ik word het modelletje nog niet zat hoor ;)
Groetjes Chantal

jackelien zei

Hoi wat een mooie kaart.!!
Gr Jackelien

ANJA 3D zei

Van mijn mag je er meer plaatsen. Deze is ook weer prachtig.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Hoi Suus,
alweer zo leuk kaartje. Sosm bevalt een model zo goed dat je er meer maakt. geeft helemaal niets.
Gaby heeft een heel leuk blog. Misschien moet je even op een reactie van haar klikken...
groetjes,
GerJanne