zaterdag 14 februari 2015

Kerstkaartje

Vandaag op de dag van de liefde plaats ik een kerstkaartje....waarom....gewoon omdat het kan! ;-)

Afgelopen tijd hebben jullie dit kaartje al in een andere vorm voorbij zien komen. Toen had ik er namelijk een rechthoekige kaart van gemaakt. Maar ik vond hem zo leuk (al zeg ik het zelf) dat ik besloot om er ook een vierkante variant van te maken.


De twee kleuren groen maken het een vrolijke frisse kaart. En dat in combinatie met het spiegelkarton wat het net weer een beetje dat blingbling effect er aan geeft, vind ik het een zeer geschikt kerstkaartje.

De kerstbomen zijn gemaakt met mijn kerstbomen pons van Stampin Up. Zo'n heerlijk fijn ding is dat! En daar heb ik ook nog de bijbehorende stempelset bij, waardoor je er vele kanten mee op kan. Deze kerstbomen zullen dus vaker op mijn kerstkaartjes voorkomen.
De kerstkaarten voorraad moet tenslotte ook weer aangevuld worden!

Groetjes Suus

2 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Suus,
wat een mooie kaart is dit ook weer! Ik herken de boompjes van een andere kaart, maar ze blijven mooi.
Enne...heb je al gekeken bij Knutsels en Kadootjes??
Sssssssspannend!!!

GerJanne

Chantal zei

Hoi Suus ik vind je kaart ook heel leuk gelukt! Je andere kaarten zijn ook heel mooi :) Ik ben je nieuwe volger!
Groetjes Chantal