maandag 23 februari 2015

Kerstkaartje

Goeiemorgen allemaal

Hier weer eens voor de verandering een kaartje in het enveloppe model. Ik raak er maar niet op uitgekeken.....hij is zo veelzijdig...en kan voor zoveel gelegenheden gebruikt worden. Helemaal leuk!
Of worden jullie hem al zat???

Ik kijk erg uit naar jullie reacties op mijn kaartjes en ik lees deze altijd met veel plezier.

Dit berichtje schrijf ik op donderdagavond 12 februari. Ik had de afgelopen twee weekenden veel tijd waardoor ik veel kaartjes heb kunnen maken. En aangezien ik jullie die graag allemaal wil laten zien en helaas niet iedere dag de tijd heb om te bloggen heb ik een hoop berichtjes vooruit gepland. Alle berichtjes heb ik op dezelfde tijd gezet. Dus alle berichtjes van 10 uur 's ochtends tot nu toe zijn vooruit gepland.


Zo dus ook dit kerstkaartje......wat vinden jullie ervan??? Handig voor de voorraad toch! Weer een leuke handgemaakte kerstkaart erbij!

Groetjes Suus

5 opmerkingen:

Chantal zei

Inderdaad weer een super leuk kerstkaartje af!
Groetjes Chantal

Gaby Dierx zei

Eén modelletje, genoeg variaties...dat blijkt!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jackelien zei

Wat een leuk idee zo.
Mooi geheel.
Groetjes Jackelien

ANJA 3D zei

Prachtige kerstkaart, Suus. Mooi kleuren. Alles past weer perfect bij elkaar
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Superhandig voor de voorraad. EN het model is erg leuk!
Groetjes,
GerJanne
p.s. ik ben niet thuis, dus ik kan je pas bedanken voor de enveloppe als ik thuis ben...;-)