vrijdag 13 februari 2015

Knutsels en Kadootjes Challenge #Februari Alles is Liefde

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer met mijn tweede blogpost voor vandaag.

Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes
http://www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl/

Het thema hier voor deze maand is: Alles is Liefde.

En ja...bij liefde denk ik aan de kleur rood en hartjes! Daarom heb ik gekozen om een kaartje te maken voor een bruiloft. Ik ben weer aan het borduren gegaan, en vond dit wel een super leuk patroon met de strik en de hartjes slinger. Verder heb ik op mijn kaart nog wat vellum gebruikt waar zilveren hartjes op afgebeeld staan, en ik kon het ook niet laten om nog wat rode hartjes te ponsen en deze erbij te plakken.


Wat vinden jullie van dit kaartje??? Toch vandaag nog maar even ook een vrolijk kaartje geplaatst! In mijn favourite kleur!!!

Groetjes Suus

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Suus,
wat een enig kaartje heb je gemaakt zeg. leuk in rood, vind ik ook altijd heel leuk voor Valentijn of liefdeskaartjes zoals deze.
Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
Groetjes,
GerJanne

Nelly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge Alles is liefde bij Knutsels&Kadootjes,

Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly (DT K&K)

Hermien zei

Je bent erg veelzijdig in je stijl van kaartjes Suus. Dit ziet er ook prachtig uit met dat borduurwerk wat gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

Groetjes Hermien