zondag 15 februari 2015

Knutsels en Kadootjes Challenge #Februari Alles is liefde......nog eentje....

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik weer met mijn tweede blogbericht voor vandaag!
Mocht je de andere nog niet gelezen hebben, scrol dan even naar "ouder bericht".
De komende tijd zal er iedere ochtend om 10 uur een nieuw kaartje van mij verschijnen, deze heb ik de afgelopen twee weken gemaakt, en wil ik graag aan jullie laten zien.

Super leuk dat ik er een nieuwe volger bij heb, Chantal van harte welkom!
Natuurlijk heb ik ook al een bezoekje gebracht aan jou blog! Erg mooie kaarten maak je!

En voor nu....weer een kaartje:
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes.
http://www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl/
Het thema is hier Alles is Liefde.
Het idee voor dit kaartje heb ik opgedaan op Pinterest. Regelmatig kijk ik daarop en haal er leuke inspiratie vandaan. Alleen weet ik nog niet echt helemaal precies hoe het werkt.....een paar mensen volg ik op pinterest....maar verder snap ik er eigenlijk nog weinig van. Hahaha en toen zag ik laatst ineens een kaartje van mezelf daar voorbij komen......best wel grappig eigenlijk.....geen idee hoe het kan....maar blijkbaar kan het dus, en vond iemand een kaartje leuk die ik op mijn blog geplaatst had.
Hoe gaaf is dat! Zie je ineens je eigen kaart voorbij komen! hahahahah
Blijkbaar kan je dus dingen die je leuk vind voor jezelf opslaan op verschillende borden...alleen nog geen idee hoe het werkt!
Maar goed...ik vond dus het idee van de uilen op en tak wel heel erg gaaf! Samen kijken naar de ondergaande zon! Dat is toch echte liefde!!!!!!

Iedereen een fijne dag.....ik ga nu lekker aan de knutsel!

Groetjes Suus

4 opmerkingen:

Chantal zei

Hoi Suus! Ook dit kaartje is super leuk! Ik vind de uiltjes als silhouet heel mooi :) Dank je wel voor je warme welkom :) En ik vind het ook heel leuk dat je mijn volger bent geworden :) Je zal mij heel vaak voorbij zien schuiven op je mooie blog! Leuk is dat he als je gepind bent?! Ik had het toevallig laatst ook hihi.
Groetjes Chantal

GerJanne zei

Hoi Suus, meid wat ben je actief zeg! Heb je zoveel kunnen knutselen de afgelopen weken dat je de komende weken elke dag een kaart kan plaatsen!?
Daarom verdien je ook meer volgers die ook een reactie achterlaten, vind ik. Vandaar dat ik het er even bij schreef in mijn berichtje.
Ik kan niet beloven dat ik elke dag langs kom, maar ik doe mijn best.
Grietjes,
GerJanne

GerJanne zei

Hahaha, groetjes, bedoel ik natuurlijk!
En dank je wel voor het nog een keer meedoen bij K&K. Je kaart is heel leuk en zeker romantisch met die ondergaande zon.

Monique zei

Ik ben gek op uiltjes. En deze is supermooi. Je kaartje ook hoor.
Leuk dat je nog een keer meedoet bij K&K.
Lieve groetjes Monique