vrijdag 6 februari 2015

Mooi roze is niet lelijk!

Nu maar weer eens wat anders.....even uit de comfort zone!
Ik doe mee aan You Can Create It, van Caro en Inge (voor meer info zie in mijn sidebar) En afgelopen maand ontvingen wij een pakketje waar je dan een kaart mee moest maken. In dit pakketje zat ook zo'n mini taart rondje. Dit vind ik normaal gesproken helemaal niks...maar pas moest ik er dus een kaart mee maken, en eigenlijk was het wel leuk!
Dus nu maar even mezelf uitgedaagd om er ook een kaartje mee te maken.........


................en dit is hem dus geworden! Gebruik gemaakt van een wat oudere stempelset van Stampin Up, en twee ponsen. En ik moet zeggen....het was best wel leuk om met zo'n mini taart rondje te werken. Dus misschien zullen jullie dit vaker van mij zien!

Groetjes Suus

Geen opmerkingen: