donderdag 19 februari 2015

Nog een simpele kaart

Ja, vandaag nog maar een simpel kaartje. Ook deze heb ik al een tijdje geleden gemaakt. Toen ik even niet zoveel inspiratie had, en toch even lekker mijn gedachten wilde verzetten. Lekker knippen en plakken.
Toch wil ik jullie ook deze kaartjes laten zien. Misschien zijn ze dan voor jullie geen inspiratiebron, maar ik vind het gewoon leuk om op mijn blog alle kaartjes die ik maak te laten zien.

Jullie hebben waarschijnlijk wel gemerkt dat ik de afgelopen dagen iedere dag om 10 uur 's ochtends een berichtje plaats. Deze berichtjes heb ik allemaal van te voren al ingesteld. Ik had pas namelijk een berg kaartjes gemaakt, en zolang ze niet speciaal voor een uitdaging ofzo zijn, plaats ik er gewoon iedere dag eentje.

Vandaag dus weer eentje in de categorie simpel.


Een geboortekaartje voor een meisje....de foto is een beetje slecht en wazig....in het echt is hij mooier.

Iedereen een fijne dag gewenst!

Groetjes Suus

6 opmerkingen:

Hermien zei

leuk kaartje Suus

Groetjes Hermien

jackelien zei

Simpel maar erg mooi!!
Groetjes Jackelien

Chantal zei

Hoi Suus jij noemt het simpel ... ik noem het prachtig! Ik vind het een hartstikke leuke kaart :) Mooie kleuren en heel schattig!
Groetjes Chantal

Gaby Dierx zei

Zoetjeslief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief kaartje in die zoete snoepkleurtjes Suus...
Lieve groetjes Miranda

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Suus
Groetjes, Anja