zondag 22 februari 2015

Rijbewijs

Vandaag weer eventjes een simpel kaartje tussendoor.
Dit keer een kaartje voor een geslaagde van een rijbewijs!
Dit behoort tot de categorie kaartjes die niet heel erg vaak voorkomen, maar toch wel handig om ook op voorraad te hebben. Dus heb ik die ook maar gemaakt toen ik mijn bui had met simpele kaartjes. Waarvan jullie er eerder al een paar hebben kunnen zien.


Sorry voor de wat wazige foto...in het echt is hij wel wat mooier en komen de kleuren beter over. De borden zijn verhoogd opgeplakt, dat is op de foto ook niet echt goed te zien. Maarja.....morgen weer een ander kaartje. Dus nieuwe kansen...hopelijk betere foto....

Groetjes Suus

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Suus, ik zag het wel hoor, dat je de boren verhoogd had opgeplakt. Mooie effect geeft dat dan toch weer. En zeker handig om op voorraad te hebben, al is het er maar 1.
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Mooi kaartje, je zou er de weg van kwijt raken al die verkeersborden!

Groetjes Hermien

Chantal zei

Wat een geweldig leuke kaart Suus! Dit is toch super leuk om te ontvangen als je je rijbewijs hebt gehaald?! Ik vind 'm geweldig :)
Groetjes Chantal

Gaby Dierx zei

Origineel!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Dora zei

even bij mijn ouders op internet...zo heerlijk, zij hebben geen beperking in downloads,
je kaart is schitterend. zo leuk gedaan met die verkeersborden,
groetjes