zondag 8 februari 2015

Su-per Challenges #74 Bakers Twine

Goedemorgen allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij.
Dit keer heb ik weer een kaartje gemaakt voor de uitdaging bij Su-per Challenges.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/
De uitdaging is dit keer om Bakers Twine op je kaart te gebruiken. Dit had ik niet, maar wilde zo graag aan deze uitdaging mee doen, dus eventjes bij de boekenvoordeel wezen shoppen. En daar hadden ze ook nog eens 1 + 1 gratis op de hobby artikelen.
Dus ik heb toch een leuk kaartje kunnen maken.

Ook heb ik pas de blogcandy bij Caro gewonnen.
http://carooskaartjes.blogspot.nl/
De candy was de prachtige Four Feathers stempelset van Stampin Up met de bijbehorende Framelits.
Echt helemaal leuk. Ik ben echt SUper blij!!!!
Dus natuurlijk moest ik die ook meteen uitproberen en heb ik er een kaartje mee gemaakt.


Het design papier wat ik gebruikt heb is ook van Stampin Up. En de knoop die komt bij de action vandaan.

Natuurlijk ben ik weer erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden.

Groetjes Suus

4 opmerkingen:

Hermien zei

mooi kaartje Suus

Groetjes Hermien

Linda van der Velden zei

Leuke kaart! Mooi die veertjes samen met die knoop!

Linda van Wely zei

Een heel leuk kaartje geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign

Mariska van der Linde zei

Heel mooi Suus! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij SU-per Challenges. Groetjes Mariska