zondag 8 februari 2015

Su-per Challenges #74 Bakers Twine.......nog eentje

Goeiemiddag,

Daar ben ik weer......voor mijn andere blogpost van vandaag scroll even naar beneden.
Ik vond de uitdaging bij Su-per challenges zo leuk dat ik er nog eentje heb gemaakt. Misschien hadden jullie het al door, maar als het me even lukt probeer ik voor iedere uitdaging bij Su-per Challenges twee kaartjes te maken. De uitdagingen zijn zo leuk, en het is zo fijn om met StampinUp producten te werken, en ik krijg er ook nog eens heerlijke inspiratie van.
Neem ook eens een kijkje en doe ook gezellig mee.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/


De opdracht was gebruik bakers twine. En ik wilde graag mijn kerstkaarten voorraad weer wat aanvullen, dus ben ik aan de slag gegaan met de kerstbomen pons van Stampin up en de sterretjes pons uit het itty bitty punc pack ook van Stampin up.
Ik heb me laten inspireren door pinterest, en gebruik gemaakt van zilver spiegel karton.
Een vrolijk modern kerstkaartje toch??

Groetjes Suus

5 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Prachtige kerstkaart. Leuk met de kerstbomen.
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Wat een prachtige kaarten heb je vandaag geplaatst. Allebei heel anders en wel heel gaaf!
Die veren zijn inderdaad erg mooi! ik kreeg een kaart met die veren erop. Heel fijntjes!
gerJanne

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de SU-per challenges. Leuk die boompjes embossed.

Linda van Wely zei

Een heel leuk kerstkaartje geworden! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign

Judith, Stampin Spirit zei

Leuk idee om de kerstboompjes te embossen! Dat ik daar zelf niet op kom, ik ga je idee lenen voor volgende week donderdag denk ik. Groetjes!