donderdag 12 februari 2015

Su-per Challenges #75 Hartjes

Goedendag allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Helaas door drukte niet altijd de tijd om te bloggen, maar ik heb al wel een aantal kaartjes gemaakt. Hopelijk lukt het me om die er de komende dagen weer op te zetten.

Voor nu alvast eentje....helaas is de foto een beetje onscherp.....


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Su-per Challenges.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/2015/02/challenge-75-hartjes.html

Bij deze kaart heb ik gebruikt gemaakt van het itty bitty punch pack, en dan daar de kleine hartjes pons van. Die blijf ik zo leuk vinden, en voor zoveel kaarten te gebruiken.
De basiskaart is gemaakt van Calypso Coral kaartkarton. Met hierop een stukje wit kaartkarton.
Als design papier heb ik gekozen voor een papiertje uit het blokje Stacked With Love Designers Series Papier ook van Stampin Up.
Hierop een taartrondje, en wat andere rondjes, en natuurlijk de hartjes.
De tekst Thanks komt ook uit een stempelset van Stampin Up.

Ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

Groetjes Suus

3 opmerkingen:

Linda van der Velden zei

Leuke kleurencombi! Mooi kaartje :). Ik zag je reactie op mijn blog. Ik maak meestal vanaf augustus zo'n beetje kerstkaarten. In de maanden ervoor heb ik er op de een of andere manier nooit zo'n zin in of ik ben er niet voor in de stemming of zoiets hihi. Ik probeer het altijd wel een beetje te verspreiden maar het ene jaar lukt dat beter dan het andere :). Groetjes!

Mariska van der Linde zei

Leuk Suus! Het papier is ook zo mooi, daarmee kun je ook alleen maar mooie kaarten maken ;)
Groetjes,
Mariska

Linda van Wely zei

Wat een ontzettend leuk kaartje is het geworden! Vind de kleuren idd ook heel leuk bij elkaar! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign