zondag 22 februari 2015

Su-per Challenges #76 Kleurenchallenge

En dit is mijn tweede blogberichtje voor vandaag!

Afgelopen week heb ik een kaartje voor de kleurenchallenge gemaakt bij Su-per Challenges.
En dit is hem geworden:


Met dit kaartje wil ik dus bij de challenge bij Su-per Challenges meedoen. Neem ook eens een kijkje op dit blog:
http://su-per-challenges.blogspot.nl/

Deze kleurenuitdaging waren de kleuren:
- Real Red
- Strawberry Slush
- Pink Pirouette

Ik heb alleen de brights kleuren in stempelinkt. Dus real red had ik gelukkig als inkt.
Ik heb gekozen voor een rode basiskaart. Hierop een stukje wit karton.
Vervolgens heb ik cirkels gestanst in diverse maten. Gelukkig had ik wel het standaard design papier in de kleuren Strawberry Slush en Pink Pirouette. Verder heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Flower Patch voor de bloem, en voor de tekst. Ik blijf dit een leuke veelzijdige stempelset vinden. En verder heb ik me kaartje nog een beetje speels opgeleukt met een stukje lint.

Gisteren heb ik jullie het kaartje voor mijn vaders verjaardag laten zien, en ik heb er ook nog een leuk potje bij gemaakt. Leuk etiket, en gevuld met chocolaatjes en een mini enveloppe met een kleine bijdrage voor een nieuwe machine die hij graag wil kopen, maar....jullie raden heb misschien al......vergeten een foto te maken!!! Oeps...foutje....dus helaas kan ik die jullie niet laten zien. Sorry...foutje bedankt!
Jullie zullen het dus met mijn kaartjes moeten doen.....en voorlopig heb ik en nog wel een paar, dus ik zal iedere dag proberen wat te plaatsen en probeer ook regelmatig bij jullie langs te komen. Eindelijk heb ik nu ook het blog van Gaby gevonden.

Maar zomenteen even heerlijk boer zoekt vrouw kijken! Volgen jullie dat ook????

Groetjes Suus



7 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Suus,
nee ik kijk nooit Boer zoekt vrouw, dus ben even aan het bloggen. Je kaart is helemaal mooi! Prachtig met de cirkels en de kleuren.
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Boer zoekt vrouw natuurlijk volg ik dat, blijft een leuk programma!
Je kaartje is weer prachtig.

Groetjes Hermien

jackelien zei

Mooie kaart. Heerlijk voor de tv geborduurd vanavond gezellig boer zoekt vrouw kijken.
Groetjes Jackelien

Gaby Dierx zei

Helemaal leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Krista Driessen zei

Wat een leukerd Suus ! Bedankt voor het meedoen met SU-per !

Chantal zei

Hoi Suus ik volg boer zoekt vrouw niet maar je kaart is super mooi! Leuke accenten en mooie materialen :)
Groetjes Chantal

LiZdesign zei

Wat een leuke kaart is het geworden Suus! Heel mooi! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign