maandag 23 februari 2015

Su-per Challenges #77 Kleurenchallenge

Goedemiddag allemaal,

Hier vandaag mijn tweede berichtje, dus voor mijn andere kaartje kijk eventjes verder op mijn blog.
Dit keer weer een kaartje voor de challenge bij Su-per Challenges. Ik wil daar graag meedoen aan de kleurenchallenge. Neem ook eens een kijkje op hun blog en doe ook gezellig mee.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/

Dit keer is het weer een kleurenchallenge. En ik moet zeggen.....dat vind ik soms best lastig. Tja...de kleuren zijn leuk.....maar ik heb zelf alleen inkt in de brights kleuren en een paar andere.
Ik moet mijn collectie nog uitbreiden....maarja eerst maar even sparen, want morgen mag mijn auto weer naar de garage. Ik kwam namelijk vandaag tot de ontdekking dat mijn ruitensproeivloeistof wel heel erg hard gaat.....eerst dacht ik nog.....blond dat ik ben....nouja misschien vanwege het vieze weer sproei ik wel vaker.....ik kan namelijk zeer slecht tegen een vieze voorruit zodra er een dingetje op zit sproei ik al.......maar zocht er niet meteen wat achter. Maar dit keer was hij binnen een week al leeg....moet niet gekker worden....en ja hoor....hij druppelt langzaam leeg. Ach...hopelijk valt het mee en is het alleen het ringetje.....we gaan het zien.

Maar goed....ik ben dus de kleurenuitdaging aangegaan....en ik heb er een kerstkaartje van gemaakt!

Nou het is denk wel duidelijk te zien wat ik van Stampin Up gebruikt heb.
Namelijk de kerstboompons, de sterretjes pons uit het itty bitty punch pack, en het design papier is ook van SU.
Het overige papier is gewoon uit mijn voorraad en de tekst is een zilveren tekststicker. In het midden van de sterretjes zitten plakparels in zilver, maar door de foto zijn deze slecht zichtbaar.

Zelf vind ik het wel een apart kerstkaartje geworden zo in deze frisse kleuren. Is weer eens wat anders dan het standaard rood en groen.
Alleen vind ik de achtergrond in kraft kleur eigenlijk wel een beetje saai. Maar daar kwam ik pas achter toe ik het al had opgeplakt.
Het had denk leuker geweest als ik voor de achtergrond de Hardwood stempel nog had gebruikt....maarja volgende keer beter. Misschien maak ik dit modelletje nog wel een keer maar dan met die stempel als achtergrond en dan misschien wel in andere kleuren.....want ben echt weg van de kerstboompons. Daar kun je zulke leuke dingen mee!!!

Nou ik ga zo eerst nog eens eventjes wat berichtjes klaar zetten voor de komende dagen, en vanavond ook nog even lekker een rondje langs al jullie blogs!!

Groetjes Suus

6 opmerkingen:

Chantal zei

Hoi Suus je kerstkaart is inderdaad heel leuk in deze kleuren! Ik heb het ook vaak dat ik denk ... owh shipies dat had er nog bij of op gemoeten! hahah. Hij is hartstikke leuk zo hoor ;) Succes met je ruitensproeistof hihi.
Groetjes Chantal

GerJanne zei

Oh wat balen van ja auto. Het kan zo tegenvallen als er iets aan is. Maar soms kan het meevallen, dus dat laatste hoop ik voor jou!
Je kaartje is erg leuk, inderdaad frisse kleurtjes.
Nu ga ik even aar je andere berichtje kijken van vandaag.
GerJanne

Hermien zei

Hopelijk gaat de reparatie niet al teveel kosten! Je kaartje ziet er weer mooi uit.

groetjes Hermien

LiZdesign zei

Heel erg mooi gedaan! Succes met je auto, altijd balen.. Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr Linda, LizDesign

Krista Driessen zei

Da's weer eens wat anders dan de standaard kerstkleuren, leuk gedaan !!!
Bedankt voor het meedoen weer met SU-per !

Erna Logtenberg zei

Hoi hoi, wat een superleuk kerstkaartje heb je gemaakt in deze kleuren! Ik hoop dat het met je auto meevalt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna