woensdag 25 februari 2015

Thanks voor GerJanne

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje waarbij ik en beetje ben gaan spelen met mijn nieuwste stempelset Four Feathers van Stampin Up.
Een super leuke stempelset die ik gewonnen heb bij een blogcandy van Caro.
Dit kaartje is op de bus gegaan....en als het goed is nu wel aangekomen bij GerJanne, een van mijn trouwe blogvolgers. (ik heb het kaartje zaterdagavond op de bus gegaan, en het is nu maandag nu is dit schrijf, maar ik plan deze blogpost pas voor woensdag, dan zal het vast wel bij haar aangekomen zijn) Ik had haar al een tijdje geleden belooft om wat op te sturen....maar was er niet direct aan toe gekomen, maar uiteindelijk is het kaartje dus toch op de post gegaan!

Het is even een wat simpeler kaartje, maar ik merk dat ik toch nog wel een beetje moet leren oefenen met het spelen met stempels....maar het begin is er toch?


Wat vinden jullie van de kleuren combinatie??? Hebben jullie nog tips voor mij??? Vind dat soms zo lastig!

Groetjes Suus

8 opmerkingen:

Karin zei

Leuke kaart, ik vind het een mooie kleuren combi en de fijne bloemetjes passen er ook héél goed bij, mooi geheel!
Groetjes,Karin

Gaby Dierx zei

Leuk gedaan, kleurencombi is gedurfd maar mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Chantal zei

Mooie kleuren, leuke stempels en de bloemen zijn ook heel leuk! Goed gelukt :)
Groetjes Chantal

GerJanne zei

Je maakt me gewoon supernieuwsgierig, want ik ben tot overmorgen op vakantie. de WiFi is hier eenzame, k wilde je mailen om te zegen dat k er pas verdrag pas ben, dus dan ook pas kan reageren op je post, maar nu zo maar even, via d i-pad van Peter... In elk geval alvast dankje wel. ik bengel benieuwd hoe het kaartje er in het echt uitziet, want dat is altijd mooier. En ik vind hem nu al zo mooi!!! Ik mail je vrijdag!

GerJanne zei

Eenzame?? Stomme i-pad, ik scheef toch echt een ramp.

GerJanne zei

Oh en verdrag moet vrijdag zijn. Die I-pad maakt er maar wat van..

GerJanne zei

Hahaha, er staat ook nog bengel en dat moet zijn: ben wel. Pffffffffft, ik hoef geen i-pad, dat is me nu wel duidelijk.

Ingrid Reyners zei

Hi hi heeft GerJanne je kaartje al ontvangen? Leuk kaartje heb je gemaakt Suus. De four feathers stempelset is inderdaad erg gaaf. Ik ben je gaan volgen, ik wil nu niets meer missen. Je laat altijd zo'n leuke berichtjes achter op mijn blog, waar ik heel erg van geniet, al heb ik even de tijd dan kom ik langs"....want tijd is jammer genoeg het enige waaron ik niet veel reacties meer kan achter laten. Maar beter af en toe een goede reactie als een beetje standaard teksten. Fijn weekend, groetjes Ingrid