vrijdag 20 februari 2015

Uiltjes kaart

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag een kaart met de schattige uilenpons van Stampin Up. Deze pons heb ik even mogen lenen van mijn tante Marjan! Bij deze.....Marjan Bedankt!!!!

Dankzij jou heb ik deze kaart kunnen maken. Verder heb ik mezelf weer eens uitgedaagd om weer eens met mijn...hoe heten die dingen ook alweer....magic dots?? aan de slag te gaan. Gaat je prikken....dat pinnetje erin duwen....en daarna een draadje eromheen wikkelen. Leuke techniek en ik vind dat het een leuk effect geeft aan je kaartje, maar het is soms wel een heel gepruts. Ik doe het eigenlijk te weinig.....zou het vaker moeten doen.....maarja tegenwoordig doe ik ook veel stempelen.

Maar goed, ben benieuwd naar wat jullie van dit kaartje vinden. Ik had eigenlijk helemaal geen voorraad bedankkaartjes, kwam ik laatst achter toen iemand een kaart wilde kopen. Dus maar wat kaartjes gaan maken met de tekst bedankt. Deze heb ik expres in de kleuren blauw gehouden, zodat deze kaart echt geschikt is voor een man. Wat vinden jullie ervan??


Groetjes Suus

3 opmerkingen:

Chantal zei

Ik vind je kaart ontzettend leuk! Een heel werk met magic dots maar het resultaat mag er zijn ;) Je bent goed geslaagd voor een man :)
Groetjes Chantal

ANJA 3D zei

Prachtige Uilenkaart. Heel leuk met dots
Groetjes, Anja

Hermien zei

Mooi kaartje, apart zo met die dots

Groetjes Hermien