donderdag 12 februari 2015

Uitdaging Februari Scrap my Dream

Goedenavond allemaal,

Dit is mijn tweede blogpost voor vandaag. Dus scrol even verder voor het andere berichtje van vandaag.


Dit keer heb ik een kaartje gemaakt voor een huwelijk. Het model van dit kaartje heb ik geleerd van Caro, tijdens een Stampin Up party bij mij thuis. Het is zo'n super fijn model, dus ik heb de afgelopen dagen wat meer kaartjes gemaakt met dit modelletje. De komende tijd zullen jullie dit model dus vaker tegenkomen op mijn blog.

Willen jullie weten hoe je dit modelletje maakt, bekijk dan eens het filmpje van Caro.
Filmpje

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de uitdaging bij Scrap my Dream. Hier is de uitdaging van de maand februari het thema Valentijn en Huwelijk.
Nou zoals jullie dus wel kunnen zien, heb ik gekozen voor Huwelijk.
Dit omdat ik niet echt kaartjes van dit thema in mijn voorraad bak heb zitten, en wel al weet dat ik er dit jaar zoiezo twee nodig ga hebben. En ja....dan is een voorraadje altijd makkelijk....dan valt er ook nog wat te kiezen!

De uitdaging van Scrap My Dream kunnen jullie hier vinden.
Uitdaging

Nou ik hoop dat jullie weer met plezier mijn blogpost hebben gelezen. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achter laten.

Groetjes Suus

2 opmerkingen:

Renate zei

Jeetje wat een leuke kaarten, Suus. Ik lag nog wat achter met mijn reacties, maar ze zijn stuk voor stuk super! Goed bezig!

Groetjes, Renate

ANJA 3D zei

2 prachtige kaarten.
Groetjes, Anja