zaterdag 21 februari 2015

Verjaardagskaart

Vandaag een verjaardagskaart die ik heb gemaakt voor mijn vader. Op dit moment heeft hij hem nog niet ontvangen, want hij krijgt hem vanavond pas. Maar goed ik kan hem wel hier al laten zien, want hij kijkt hier toch niet.
Het is ook weer een kaartje geworden in het enveloppe modelletje. En ik ben natuurlijk heel erg benieuwd naar wat hij ervan vind.


Op het moment dat ik dit berichtje in plan is het nog lang geen 21 februari, maar goed dit kaartje had ik al klaar. Ik wil ook nog proberen om nog een bijpassend iets te maken waar ik het geld in kan doen voor zijn verjaardag. Ik weet nu dus nog niet of me dat gelukt is, maar als met dat gelukt is zullen jullie dat vanzelf hier op mijn blog nog voorbij zien komen!

Iedereen een fijne dag gewenst!

Groetjes Suus

4 opmerkingen:

Chantal zei

Weer heel leuk gedaan met dit model Suus! Gefeliciteerd met je vaders verjaardag :)
Groetjes Chantal

Gaby Dierx zei

Leuk gedaan!!!
Welkom als nieuwe volger op mijn blog, leuk...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Suus
Groetjes, Anja

GerJanne zei

Ook deze is erg leuk!!
Groetjes,
GerJanne