vrijdag 6 maart 2015

Getrouwd

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje, eentje die ik al een tijdje eerder gemaakt heb. Een kaartje voor een getrouwd stel, gemaakt met de beertjes van Forever Friends.
Forever Friends blijft toch wel een van mijn favourite beertjes, net als Me to You die zijn ook zo schattig, vinden jullie niet??


Lekker veel hartjes op deze kaart!!! Het bovenste is vellum met zilveren hartjes, en daaronder een licht roze lintje. De kleuren komen niet helemaal mooi over hier op mijn beeldscherm.....maarja....het maken van foto's is ook niet mijn hobby...ik ben liever met het knutselen bezig! Dus daar besteed ik meer tijd aan dan aan het maken van foto's. Tja...en dan zit er dus regelmatig een foto tussen die wat minder mooi is....maar ach!

Iedereen alvast een fijn weekend gewenst!!!!!

Groetjes Suus

4 opmerkingen:

Chantal zei

Ze zijn te schattig! Bij mij blijven ze ook favoriet de Forever Friends beertjes :) Ik vind e kaart super mooi Suus! Lekker zoet :)
Groetjes Chantal

Gaby Dierx zei

Bereleuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

jackelien zei

Wat een schatjes. Erg mooi geheel.
Gr jackelien

ANJA 3D zei

Prachtige trouwkaart, Suus. Lekker vrolijk en fleurig ☼
Groetjes, Anja