dinsdag 10 maart 2015

Goedemorgen

Hallo allemaal,

Vandaag een speciaal en bijzonder berichtje.
Al een aantal jaar heb ik een hobbymaatje, wat ik heb leren kennen via het hobbyjournaal, en die hier niet mega ver vandaan woont. We hebben elkaar dus ook al een aantal keer gezien.
Ook sturen we elkaar al jaren een kaartje met onze verjaardag.
Het is een beetje traditie geworden, om dan altijd iets kleins mee te sturen. In het begin waren dat stansjes van een mal ofzo, of bloemetjes. Gewoon leuke kleine dingetjes. Maarja...na een aantal jaar werd dat steeds lastiger, en werden het wat meer opdrachten of uitdagingen enzo.
Zo kreeg ik van haar afgelopen december een zelfgemaakte workshop toegestuurd, met de benodigde materialen. En de opdracht.....Doe-het-zelf verjaardagskaart! Oftewel...maar je eigen verjaardagskaart! Hahaha grappig toch!

Afgelopen februari was zij jarig, en heb ik haar twee totaal verschillende pakketjes gestuurd.
1. Stampin Up pakket.....wat materialen van SU en dan de opdracht alleen SU materialen te gebruiken voor de kaart, omdat ik zelf onwijs fan ben van SU.
2. Zelfde Materialen pakket. Deze lag wat meer in haar straatje, qua kleuren en bloemen enzo. En zoals de naam het al zegt, had ik voor mijzelf dit zelfde pakket gemaakt. De opdracht hierbij was om met deze materialen een kaart te maken, en als we die dan beide af hadden dan pas zouden we ze aan elkaar laten zien.
Dit was een beetje geïnspireerd op het You Can Create It van Stampin Up, waarbij heel veel mensen met dezelfde materialen een creatie maken! Ik vind dat zo ontzettend leuk om te zien, dat ik dit met haar een keer wilde doen.
Allebei hebben we ieder onze eigen stijl, en daarom vond ik het juist zo leuk om te zien welke twee verschillende creaties eruit zouden komen!
Zijn jullie al nieuwsgierig geworden naar het eindresultaat?????

Nou daar komen de foto's dan:

De eerste twee foto's zijn van Marja, de voorkant en binnenkant. En de laatste foto is mijn kaartje!




Ik vond het een erg geslaagde uitdaging om te doen, en volgens mij vond Marja het ook erg leuk! Ik vind haar creatie in ieder geval echt prachtig!!!! En zo zie je maar...twee verschillende kaartjes met exact dezelfde materialen!

Super leuk toch!!!!

Groetjes Suus

4 opmerkingen:

Renate zei

Inderdaad erg leuk, Suus. Maar ik zie wel wat kleurverschil.....allebei met een andere kleur gestempeld?
Ik vind allebei de kaarten super geworden!

Groetjes, Renate

Chantal zei

Wat ontzettend leuk Suus! Geweldig leuk verhaal en prachtige kaarten! Inderdaad heel verschillende kaarten van hetzelfde materiaal :)
Groetjes Chantal

Marja zei

Super Suus, wat heb je het verhaal leuk verteld! En @renate: ik kleur met waterverf, dus heb de stempel ingescand en daarna op aquarel papier geprint om te kunnen kleuren...wa een noodkreet.

Nu heb ik nog 9 maanden de tijd om weer iets te verzinnen als Suus jarig is haha..

Blijft leuk!
Groet, Marja

Nel zei

super kaarten ik zie het jij bent ook lekker bezig groetjes Nel