donderdag 12 maart 2015

KIC Challenge #54 Bingo Challenge

Hoi allemaal,

Hier ben ik weer, dit keer met een geboortekaartje voor een meisje. Het plaatje is van het knipvel van Gerda's Hobbyhoek, wat ik pas gewonnen had bij Knutsels en Kadootjes. Ik vond het zo'n schattig plaatje!

Ik had bij anderen al wat kaartjes voorbij zien komen voor het Kaartjes Inspiratie Challenge blog.
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/
Daarom zou ik ook graag hier willen meedoen aan de uitdaging met mijn kaartje.

Zoals jullie al zien in de titel van mijn blogpost is het een bingokaart. Ik heb gekozen voor:

Glitter - Bruin - Roze



Helaas komen de kleuren op de foto niet zo heel goed over, aangezien de foto met mijn mobiel gemaakt is. Het roze is op de foto een beetje flets, en het bruin donkerder als in het echt.
En voor de glitters heb ik een witte glitter achtergrond gebruikt.

Ik ben weer erg benieuwd naar hoe jullie mijn kaartje vinden!

Groetjes Suus

8 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Suus, het is een superleuk kaartje! De glitter is in elk geval goed te zien. En het plaatje is enig!!
Groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Prachtige kerstkaart , Suus. mooie kleuren en een Schattig babyplaatje
Groetjes, Anja

jackelien zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieverdje is dit. Mooie kleurencombinatie en zo'n lief plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Gaby Dierx zei

Leuk kaartje, lief plaatje!!!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

Chantal zei

Hoi Suus ik vind het een super mooi geboortekaartje! Heel leuk gedaan met de glitterachtergrond en de bloemen :) Het is een heel mooi geheel!
Groetjes Chantal

Nel zei

Lief kaartje met een heel leuk plaatje schattig veel liefs Nel

Cinderella zei

Lieve babykaart
Bedankt vor je deelname aan de challenge bij KIC
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx