donderdag 5 maart 2015

Knutsels en Kadootjes Challenge #Maart Recept & De Egel Challenge #Maart Dieren

Goedenavond allemaal,

Op dit moment niet meer iedere dag een kaartje zoals vorige maand, maar ik probeer nog wel regelmatig een kaartje te plaatsen.

Dit keer heb ik een kaart gemaakt met een plaatje die ik gewonnen had bij Knutsels en Kadootjes met de bloghop. Dit plaatje komt dus van een knipvel van Gerda's Hobbyshop vandaan. Super leuke plaatjes! Dus daar ga ik de komende tijd zeker nog wel een kaartje mee maken.


Het plaatje zijn vrij neutrale kleuren, maar degene die mij kennen weten dat ik van felle kleuren hou. Daarom heb ik het gecombineerd met twee verschillende design papiertjes uit een blokje van Marianne Design. Deze vond ik er leuk bij passen vanwege de klompjes en de koetjes. En tja.....Rood is me lievelingskleur!

De kaart is gemaakt volgens het recept bij knutsels en kadootjes:

2 verschillende stukjes cardstock
2 verschillende stukjes designpaper
3 knopen
5 plakparels 
stukje touw.

Als kleuren cardstock heb ik gekozen voor een bruine basiskaart met hierop een stukje wit cardstock.
De twee stukjes design papier zijn denk duidelijk de blauw, rood, wit geruitte en die met die koeien en klompjes. Door middel van de drie knoopjes en het stukje touw heb ik een soort schilderijtje van het plaatje met de koeien gemaakt. En rechts onderin vinden jullie de vijf parels van groot naar klein.

Via via kwam ik op het blog van de egel terecht en zag dat daar het thema van de uitdaging Dieren was, dus ook daar zou ik graag willen meedoen met de challenge.

Knutsels&Kadootjes
http://www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl/
De Egel
http://de-egel.blogspot.nl/







12 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Eniggg, heel leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Renate zei

Leuk, Suus. Je koeien lopen zo van je kaart! Goed opgelost met de felle kleuren zo.

Groetjes, Renate

Hermien zei

Leuk een oerhollands kaartje Susie.
Gezellig dat je weer van de partij bent bij K&K.

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Hoi Suus, wat een leuk kaartje! Het plaatje is inderdaad erg leuk en die felle kleuren, ja dat weet ik!!
Het recept heb je goed uitgewerkt. Dank je voor het meedoen bij en K&K en de Egel!
Groetjes,
GerJanne

Hobbywinkel De Egel zei

Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Blog De Egel}

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Suus
Groetjes, Anja

Nel zei

Heel goed gecombineerd leuk plaatje toppie hoor groetjes Nel

Monique zei

Leuke combi, die koeien en het rood, wit, blauwe papier. Leuk om te zien dat je een van de plaatjes gebruikt. Ze zijn dan ook heel mooi.
Gezellig dat je weer meedoet bij K&K.

Groetjes, Monique

Chantal zei

Super leuke kaart Suus! De koeien zijn echt geweldig en passen heel goed bij het Hollandse designpapier van MD :)
Groetjes Chantal

Nelly zei

Superleuk hoe je alle ingredienten hebt gebruikt op je kaart. Je hebt er een mooie kaart van gebakken.

Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Nelly

Erica ♥ zei


Ik vind dat een leuk plaatje,
mooi kaartje geworden hoor ☺
Bedankt dat je meedoet met onze dieren Challenge !
Fijne avond !
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Ingrid Reyners zei

He Suus dat is een leuk kaartje geworden met de koeien, en wat is er Hollandser dan koeien? Daarom kan het Dutch papier toch prima. Helemaal goed. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.