zondag 8 maart 2015

Knutsels en Kadootjes Challenge #Maart Recept .....nog eentje dan....

Goeiemorgen allemaal!!!!!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, die ik speciaal voor iemand heb gemaakt. Hij moet nog op de post, maar ik weet dat de ontvanger niet op mijn blog kijkt dus kan ik hem jullie alvast laten zien.

Ik heb het kaartje weer gemaakt volgens het recept van Knutsels en Kadootjes. Daar wil ik ook weer graag meedoen met de uitdaging.
http://www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl/
Neem eens een kijkje bij deze uitdaging, hij is echt super leuk....volgens een recept een kaart maken! Nou recepten daar heb ik meestal niks mee, want ik ben niet echt een keukenprinses.....maar dit recept daar kan ik zeker wel wat mee!!! ;-)


Het is een speciale en extra grote kaart geworden. Ik heb dit keer namelijk mezelf uitgedaagd en een kaart op A5 formaat gemaakt. Want ja....het moest natuurlijk wel een speciale kaart worden!
Wat vinden jullie ervan??

Groetjes Suus

ps. vanavond komt er nog een blog berichtje van mij.


7 opmerkingen:

Marja zei

Wow, hij is super Suus!

jackelien zei

Mooie kaart.!
Groetjes Jackelien

Chantal zei

Ik vind 'm geweldig! Je hebt het recept heel mooi verwerkt en de kikker is top :) Ik weet zeker dat de ontvanger hier super blij mee is :)
Groetjes Chantal

William Vaessen zei

Super leuk kaartje Susie en wat leuk dat je 2x meedoet bij K&K.

groetjes Hermien

Dora zei

super leuke kaart,mooie combi van papier.
ik heb nog downloads over, wifi staat aan voor de jeugd....ben benieuwd hoe lang ik nog internet heb.
groetjes

Monique zei

Ha die Suus! Hij is prachtig! Leuk gedaan. Ik ben ook geen keukenprinses maar dit was leuk om te doen.
Leuk dat je een 2e kaart hebt ingestuurd bij K&K.
Lieve groetjes Monique

GerJanne zei

Hoi Suus,
wat een enig kaartje !! Je bent ook al goed in recepten uitproberen.
Groetjes,
GerJanne