zondag 8 maart 2015

Om je op te fleuren

Goedenavond,

Op dit moment zit ik al klaar voor de tv om mijn favourite programma van dit moment te gaan kijken. Boer zoekt Vrouw begint namelijk zometeen weer.
Jullie begrijpen dus wel dat ik dit berichtje al eerder geschreven heb, en alvast voor jullie klaargezet heb. Zo hebben degene die geen boer zoekt vrouw volgen ook nog wat te doen! Hahahaha


Dit keer een kaartje gemaakt om iemand een beetje op te fleuren. Het was al een beetje donker toen ik de foto maakte, maar de kralen zijn dus paars, net als de kaart. Ook de roos is paars. Dit alles heb ik gecombineerd met groen. Het geborduurde kralenpatroontje had ik al een hele poos geleden gemaakt, en lag dus al een tijd klaar. Maar ik wist eigenlijk niet precies wat ik ermee moest. Tot ik dit plaatje had geknipt....het ideale plaatje in de juiste kleuren!

Altijd handig om dit soort kaartjes op voorraad te hebben!

Groetjes Suus

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat apart met die kraaltjesrand. Ik weet zeker dat je hier iemand blij mee gaat maken...
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Jeetje, je bent weer goed op dreef! Prachtige kaarten, ook je vorige. Altijd fijn om iemand op te kunnen fleuren!

Groetjes, Renate

Caroline van der Straaten zei

Heerlijk he Suus, dat je je berichten kan voorprogrammeren! Wat maak je toch gezellig dingen en wat bent je lekker enthousiast.
Ik geniet ervan! Ga vooral zo door.
Liefs,
Caro