dinsdag 10 maart 2015

Su-per Challenge #78 Brights

Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede berichtje voor vandaag, maar ik wil graag meedoen aan de challenge van Su-per. En ik heb hier afgelopen dagen een leuk kaartje voor gemaakt. Het was even lastig om te bedenken welke kleuren combi ik zou maken. Een kleur was ik al heel erg gauw uit.....en dat is Real Red.
De brights zijn echt mijn favourite. Ik heb van deze kleurenfamilie ook alle inkt pads.
Zijn jullie al benieuwd naar welke kleuren ik nog meer gebruikt heb???

Kijk dan gauw verder, en natuurlijk zou ik het nog leuker vinden als je een reactie achter liet!

Neem ook eens een kijkje op het blog van Su-per!
http://su-per-challenges.blogspot.nl/


Groetjes Suus

6 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

SU-PER...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hermien zei

Leuk hoor, alleen jammer dat de kleuren anders overkomen zo via de foto...want het is een prachtige kleur real red!

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Wat een lekker vrolijk kaartje Suus! ik vind die veren geweldig en mijn handen jeuken. Misschien morgen middag...
Groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Mooie vrolijke kleuren
Groetjes, Anja

jackelien zei

Mooie kaart.
Prachtige kleuren.
Groetjes Jackelien

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi vrolijk kaartje is het geworden Suus. In het begin waren de bright kleuren ook zwaar favoriet bij mij, maar nu ik meer kleuren in mijn assortiment heb is daar toch wel verandering in gekomen. Jouw kaartje is heerlijk vrolijk geworden, en dat heb je al snel met bright kleuren. Leuk hoor. groetjes, Ingrid.