zondag 15 maart 2015

Su-per Challenges #79 Sketch

Goeiemorgen allemaal,

Dit keer weer een kerstkaartje!
Deze heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch bij Su-per Challenges
http://su-per-challenges.blogspot.nl/

Daar zou ik graag met hun challenge willen meedoen. Wel een lastige hoor dit keer.
Het kaartkarton is gewoon uit mijn voorraad bak.
De kerstboom dat is een pons van SU
En de sterretjes die heb ik gestempeld met Real Red inkt en met behulp van de Decorative Mask van SU


Ik ben weer benieuwd naar wat jullie van me kaartje vinden!

Fijne zondag iedereen!

Groetjes Suus

10 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Ik vind em eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Chantal zei

Super leuke kerstkaart Suus!
Groetjes Chantal

Ingrid Reyners zei

Je hebt weer een heel leuk kaartje gemaakt met SU producten , ik heb inderdaad veel spulletjes van SU maar dat is nou een voordeel van demo zijn, zou je ook eens moeten proberenđŸ˜‰, nee zonder gekheid ben ik zeer verrast sinds ik demo ben wat me dat oplevert. Ik geniet net zoals jij ook doet van de mooie spulletjes die ze hebben, en hoeveel of hoe weinig je ook hebt het belangrijkste is dat jij er van genoten hebt om het kaartje te maken, ik geniet er ook van, van dit mooie kerstkaartje. Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Hoi Suus,
het is weer een heel mooi kerstkaartje. Leuk die sterretjes zo gestempeld. Ik heb ergens nog zoiets liggen. Toch maar op zoek gaan want het heeft een mooi effect!
Groetjes,
GerJanne

GerJanne zei

Hoi Suus,
het is weer een heel mooi kerstkaartje. Leuk die sterretjes zo gestempeld. Ik heb ergens nog zoiets liggen. Toch maar op zoek gaan want het heeft een mooi effect!
Groetjes,
GerJanne

Hermien zei

Mooi kerstkaartje Suus.

Groetjes Hermien

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, suus. Echt kerst met deze details en kleuren
Groetjes, Anja

Caroline van der Straaten zei

Suus, wat ben je weer lekker bezig!
Nu al in kersferen?
Helemaal leukie!
liefs,
Caro

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge. Leuk kaartje. Je bent in ieder geval op tijd met je kerstkaart. :)

Karin zei

Ik vind je kerstkaart leuk met al die sterretjes!
Groetjes, Karin