dinsdag 3 maart 2015

Thanks voor Caro

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie het kaartje zien wat ik naar Caro heb gestuurd om haar te bedanken voor het winnen van de blogcandy, en om gewoon even te zeggen wat een toppertje ze is!

Jullie zullen het kaartje vast wel herkennen.....een paar dagen geleden heb ik een soort gelijk kaartje geplaatst "Thanks voor GerJanne" Deze was alleen in andere kleuren.

Kleuren combinaties bij Stampin up blijf ik toch wel lastig vinden!


Een paar dagen geleden schreef ik ook over mijn auto die naar de garage mocht......de pomp van de ruitensproeivloeistof ding was stuk en daardoor lekte hij dus. Gelukkig binnen een dag gerepareerd, dus hij doet het weer! Ik dus weer helemaal blij!!!!

Tot ik zondagmiddag een bultje op mijn tandvlees voelde....gelukkig geen pijn...maar ik was toch bang voor een ontsteking. Vandaag voor de zekerheid maar even de tandarts gebeld, en ik kon gelukkig gelijk terecht....even laten controleren......nu wat minder blij, want ik mag door naar de kaakchirurg.....iets met me wortelkanaalbehandeling die niet goed zou zijn ofzo.......oftewel.....wordt vervolgd.....Laten we het maar positief bekijken, ik heb gelukkig geen pijn! En ben ik straks ook hopelijk weer APK goedgekeurd! hahahahah

Fijne avond allemaal!!!!

Groetjes Suus

6 opmerkingen:

Nel zei

ik zie weer prachtige kaarten toppie ik kom gauw weer eens om de hoek kijken veel liefs nel

Hermien zei

oei, hopelijk gaat dat ook goed aflopen.
Je kaartje is weer TOP

Groetjes Hermien

jackelien zei

Mooie kaart.
Hopelijk valt het mee.
Gr Jackelien

jackelien zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Ha Suus, de kaakchirurg verdooft wel hoor! Maar altijd vervelend iets in je mond wat niet goed is. Kan er over meepraten.
Maar wel fijn van je auto!
Je kaart is heel mooi. Ik heb hem natuurlijk boven op mijn knutselkamer. Deze kleuren zijn ook top!
Groetjes,
GerJanne

Chantal zei

Hoi Suus blij te lezen dat je auto probleem zo snel verholpen is :) Wel naar dat je naar de kaakchirurg moet! Heel veel sterkte en succes :) Je kaart is prachtig! De materialen en de kleuren combineren heel mooi net als op de kaart voor GerJanne!
Groetjes Chantal