zondag 1 maart 2015

You Can Create It #2 Februari

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag de tweede creatie van You Can Create It!

Deze maand was Caro aan de beurt om een pakketje te verzenden.
Neem een kijkje op haar blog om te zien wat iedereen met het pakketje heeft gemaakt.
http://carooskaartjes.blogspot.nl/
Ook kun je je hier opgeven om mee te doen voor volgende maand. Ik heb mij in januari direct voor een half jaar opgegeven, dus de komende maanden zul je op de eerste van de maand hier op mijn blog mijn creatie vinden.

Hier in mijn sidebar staat het logo van YCCI en kun je op het blog van Caro, of die van Inge zien wat het inhoudt.

Het pakketje van deze maand vond ik best een lastige....oftewel....een echte uitdaging!
Helaas ben ik vergeten om een foto te maken van het pakketje.
Het pakketje bestond uit:
1/4 vel Irresistibly Yours Specialty Designer Series Paper (SAB),
1/4 vel Perfect Plum Cardstock
Een kaartbasis of Elegant Eggplant Cardstock,
Een stukje 5/8" Satin Ribbon in Whisper White,
1 2 1/2 Inch geponste cirkel in Whisper White
en een doorzichtig knoopje.

En bij de eerste YCCI uitdaging had ik vrijwel gelijk een idee.....over deze heb ik toch echt wel even moeten nadenken.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de brights, en met name Real Red.
Vorige maand was dus een makkie....nu wordt het lastiger.
Deze kleuren paars heb ik niet de bijpassende inkt van, en daarbij is paars ook niet echt zo mijn kleur.
Het design papier daar kon je alle kanten mee op. Het was wit, maar door het met inkt te bewerken krijgt het een kleur, maar blijven de stippen wel zichtbaar.


Ik heb op http://colorlab.mycreateink.com/ de twee kleuren paars ingevoerd en whisperer white en daar een beetje zitten zoeken, en zitten proberen om te kijken wat er bij zou passen.
Ik heb gekozen voor de kleur Calypso Coral. Wat vinden jullie van deze kleurencombi???
Verder heb ik er twee stempelsets bij gepakt: Four Feathers en Flower Patch. Deze laatste voor de tekststempel.

Natuurlijk ben ik weer heel nieuwsgierig naar wat iedereen ervan gemaakt heeft, en probeer ik ook weer even een blogrondje te doen bij iedereen die meedoet en een blog heeft.

Ik kijk nu al uit naar volgende maand.....ben benieuwd naar wat ze dan weer voor ons in petto hebben! Doen jullie ook mee????

Groetjes Suus 



11 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

scrappingtwins zei

Super kaart. een gedurfde combinatie maar wel mooi . paars is wel een kleur voor ons. maar dit vinden we goed bedacht .

groet de twins

Ingrid Reyners zei

Ja het klopt we hadden ook een andere kleur paars ik heb het niet goed op geschreven, maar ging er gewoon met mijn blote oog vanuit dat dit de kleur was, sinds blackberry bliss en lost laggon op de markt zijn bij SU is dit echt voor mij een nieuwe kleurencombi die ik vaker gebruik. Ik ben ook niet van paars, maar nu ben ik om. Die van jouw vindt ik heel uitdagend, ik zou er niet snel opkomen. Ik heb met carnaval ook eens iemand gezien in deze kleurencombi, en dat vond ik toen ook verassend mooi, terwijl je er niet snel op komt. Ik heb op pinterest een bord met daarop allemaal kleurenpaletten, heel handig om te kijken wat mooie tinten zijn om bij elkaar te gebruiken. Leuk jé you can create it! Groetjes Ingrid

Marja Kenter zei

Bedankt voor je reactie op mijn creatie. Ik vond het ook moeilijk maar aangezien onze oud buurvrouw uit onze vorige woonplaats net was overleden had ik meteen al iets van: dit wordt een condoleance kaart.
Toen nog zoeken naar een bijpassend plaatje. Ook snel gevonden.
Die van jou vind ik heel apart. Heel gedurfd met dat rood, zou ik nooit opgekomen zijn maar dat is nou het leuke van hieraan meedoen. Ik ben verbaasd van al die verschillende creaties.
Fijne zondag en groetjes.

Chantal zei

Hoi Suus ik vind jouw kleuren combi heel leuk! Het lijkt mij best lastig inderdaad om iets te maken met wat je binnen krijgt. Je hebt het super gedaan in elk geval :)
Groetjes Chantal

Wilma de Korte zei

Wat leuk die combi met real red!
Gaaf kaartje!
Groetjes, Wilma

Karlacrea zei

Hallo Suus

de kleuren combi vind ik super. Ik had hem nooit bedacht. Je hebt er wat moois van gemaakt ook al is paars niet je kleur, Dankjewel voor je compliment op mijn creaties
Groeten Karla

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, suus
Groetjes, Anja

Hermien zei

Aparte kleurencombi, maar het ziet er prachtig uit!

Groetjes Hermien

GerJanne zei

Heel mooi Suus! Zo leuk dat we zoveel verschillende kaartjes te zien krijgen met 1 pakketje.
Ik ga u slapen hoor,
Doei doei!
GerJanne

jackelien zei

Heel mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien