vrijdag 10 april 2015

Dezelfde kaart....maar toch anders....

Goeiemorgen allemaal,

Een tijdje geleden had ik mijn hobbymaatje Marja Nuis voor haar verjaardag een pakketje gestuurd met de opdracht om er een leuke creatie van te maken. Zelf had ik voor mezelf ook zo'n zelfde pakketje, zodat we beiden dezelfde kaart konden maken, maar toch geheel in onze eigen stijl.

Dit idee had ik een beetje geleend van het super leuke idee You Can Create It van Stampin Up. Wat dat is, kunnen jullie zien door op het logo hier rechts in de side bar te klikken.

Maar ik was zo enthousiast over het leuke resultaat, dat ik het ook een keer wilde proberen met mijn hobbymaatje en tante Marjan en hobbymaatje en vriendin Renate. ;-)
Dus ik heb hun het idee voorgesteld, en ze vonden het leuk om een keer te proberen.

Renate heeft het pakketje samengesteld......helaas ben ik vergeten een foto te maken van het pakketje.

Ik vond het in ieder geval een super leuk pakketje! Dus Renate Bedankt!!!!!

Dit is mijn kaartje:

 
Zij jullie ook zo nieuwsgierig naar wat Marjan en Renate ervan gemaakt hebben??
Het zou leuk zijn als jullie ook eventjes bij hun gaan spieken, en nog leuker...een reactie achterlaten!
 
Blog van Marjan
Blog van Renate
 
Groetjes,
Suus


8 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Mooi gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Chantal zei

Hoi Suus ik vind je geboorte kaartje zo schattig! Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt van het pakketje. Ik heb ook gezellig je vriendinnen bezocht, een reactie achter gelaten en volger geworden :) Heel leuk om de variatie in jullie kaarten te zien en ontzettend leuk dat jullie als vriendinnen dit zo gezellig kunnen delen :)
Groetjes Chantal

Renate zei

Super leuk gemaakt, Suus. En zo leuk hoe iedereen er wat anders mee maakt, in zijn eigen stijl. Het nieuwe pakketje van jou jeukt in mijn handen...

Groetjes, Renate

GerJanne zei

Hoi Suus, wat heb jee enige kaart gemaakt. Leuk is dat he, zo'n uitwisseling en elkaar uitdagen! Ik vind dat tenminste superleuk, doe het al een poos met Sarah en blijft elke keer weer een verrassing.
Groetjes,
GerJanne

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Suus. Toevallig heb ik gisteren ook dit hobbelpaardje gekocht.
Ik ben ook bij de andere dames wezen kijken. Ook die kaarten zijn prachtig.
Groetjes, Anja

Marjan zei

Leuke kaart ook Suus. Hetzelfde en toch anders.

Nel zei

wat een lief kaartje en wat een leuk hobbelpaardje veelmliefs nel

Dora zei

wat een mooie kaart met dat hobbelpaard.
je kaarten hierboven zijn ook super gemaakt. ben je toch nog even heerlijk bezig geweest.
groetjes